Anaslider

kuralsızca

yasakların, kalıpların ve sınırların olduğu yerde kreativiteden söz edilemez. İşte bunun için burada var olan tek kural, kuralsızlıktır. Çünkü, ancak böyle olduğunda kreatif kişi kalıplarından sıyrılıp klişelerden arınarak beynine vurulmak istenen zincirlerden kurtulabilir.

korkusuzca

REKLAMCI OLMAK, MEYDAN OKUMAYI GEREKTİRİR. AYNI ZAMANDA BÜYÜK FİKRİ BULANA DEK, ONLARCA, YÜZLERCE FİKRİ ÇÖPE ATMAKTAN ZERRE KADAR KORKMAMAYI GEREKTİRİR. TIPKI BRD'DE OLDUĞU GİBİ.

sınırsızca

KREATİVİTE, SONSUZ BİR YOLCULUKTUR. KREATİVİTENİN ÇIKIŞ NOKTASI OLAN HAYAL GÜCÜNÜN İSE SINIRLARI OLMADIĞI İÇİN BRD’DE BİR MARKA İÇİN YAPILACAK DAİMA DAHA İYİ BİR OLASILIK VE FİKİR VARDIR.

benzersizce

BURADA TAKLİT FİKİRLERE, ÇALINTI STRATEJİLERE, ESİNLENİLMİŞ ÇALIŞMALARA YER YOK. KENDİNE ÖZGÜ BİR KREATİF TARZ, ÖZGÜN FİKİRLER ÜRETEBİLECEK BEYİNLER VE SADECE KREATİVİTEYE İNANAN REKLAMCILAR VAR.

kusursuzca

KREATİVİTE, HİÇ BİTMEYEN BİR MÜKEMMELLİK ARAYIŞIDIR. İŞTE BUNDAN DOLAYI EN UFAK HATAYI BİLE KABUL ETMEYECEK KUSURSUZ HEDEFLERE SAHİP MARKALARA HİZMET VEREN BRD’DE KİMSENİN HATA YAPMA ÖZGÜRLÜĞÜ YOKTUR.